vineri, 27 februarie 2009

Claxonatul Interzis !

Intamplator, aud la radio o stire de genul: "Autoritatile cauta solutii pentru micsorarea nivelului zgomotului in capitala". Bun zic, ideea este ok, hai sa vedem cum vor rezolva problema.
O ora mai devreme, ma prezint la service ( nu dau nume ) sa-mi ridic in sfarsit masina dupa 2 saptamani de asteptare a acceptului de plata de la o firma de asigurari. Formalitatile de predare primire nu sunt importante. Plec spre casa. Aglomeratie. Nu conta, eram din nou in masina mea. Ajung pe soseaua Fundeni, cand, pe banda alaturata mie, vad un prieten in a sa stimabila masina.
Fac o mica paranteza. Ce fel de instinct poti avea in acest caz. Pai, ori ii dai un flash, ori scoti o mana, un picior pe geam, ori fluieri, ori, cazul cel mai frecvent intalnit, il claxonezi.
Da, incerc sa-l claxonez! Apas pe volan. Stupoare! Nu se aude nimic! Mai apas odata! Nimic! Nici macar un tzar! Nervos, incep sa injur printre buze... dar ma calmez repede, aducandu-mi aminte de stirea de la radio. E clar, imi zic, cu mine a inceput "reforma" zgomotului in frumoasa capitala.
P.S.
1. Oare respectivul service e mana in mana cu statul?
2. Cand am semnat actele de primire, mi s-a dat o foaie suplimentara, unde semnam acordul de a ma suna pentru un feedback. Astept telefonul lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu